divendres, 8 de febrer del 2013

Luís Berbel: "El sindicat mai ha defensat els torns"

Clara Barbal | Amb el descontent generalitzat entre els conductors, els torns del taxi van complir dijous un mes de vigor.  "Com que hi havia una mesura més o menys proposada per l'administració, s'havia de tirar endavant alguna cosa" ha manifestat el president del Sindicat del Taxi de Catalunya (STAC), Luís Berbel, en referència al restabliment dels horaris de treball.

El Sindicat del Taxi de Catalunya (STAC) vol que es
reglamenti un conductor màxim per vehicle
En una entrevista que us presentarem en els propers dies, Luís Berbel va explicar a El Taxi de les Notícies que la proposta de l'STAC era i continua sent la regulació horària. "Aquesta seria la manera de restringir el doble torn. Ara, una mateixa llicència pot estar treballant les 24 hores".

Recordem als lectors que els horaris del torn 2 (T2) permeten al propietari de la llicència fer els servei les 24 hores del dia i, conseqüentment, contractar conductors assalariats. D'acord amb el president de l'STAC, "els torns funcionen malament perquè el T2 té massa hores de feina. L'administració hauria de saber contenir l'oferta de taxis".

La solució que per ara sosté l'STAC respecte als horaris és la que s'aplica a l'àrea metropolitana de Madrid: l'establiment d'un màxim d'hores de treball que, al sobrepassar-se, bloquegen el taxímetre.

+info
Convocatòria informativa de la CNT sobre el nou conveni del taxi


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada