Andrea Araquistain | L'empresa Admira llençarà un sistema d'adaptació de taxis per convertir-los en intel·ligents (Smart Taxi) a través de la incorporació de publicitat tant a l'exterior com a l'interior del vehicle mitjançant pantalles. D'aquesta manera, es busca afavorir el client, ja que suposarà una reducció del cost del trajecte en cas de visitar aquests anuncis.
La presentació del prototip ha tingut lloc a la sede del laboratori d'empreses SmartCities, al barri del Poblenou, al que han assistit l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias; el conseller delegat d'Admira, Carles Singla, el conseller director general de Nissan Iberia i el gerent de l'Institut Metropolità del Taxi, Eduard Ràmia, entre d'altres.
Es tracta d'una tecnologia que serà adaptable a qualsevol model de taxi i, el que es pretén és llençar 30 unitats en els pròxims tres mesos. El cost de l'instal·lació seria d'uns 1000 euros que assumiran aquells anunciants que estiguin interessats.
D'aquesta manera, a més de beneficiar l'usuari amb la reducció de costos del trajecte, també s'afavorirà el taxista, ja que rebrà ingressos extra derivats de la publicitat que exhibeixen. Així, Barcelona se suma a Madrid a la incorporació de publicitat comercial a l'interior dels taxis.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada